Pages

Beberapa quote.

Bismillahirrahmanirrahiim,

Hanya tinggal sehari ramadhan mahu meninggalkan.
Mood hari raya - 0%

Tidak kisah dengan kuih , baju atau ambil cuti.

Masih mengenang apa yang boleh dilakukan untuk mengisi ramadhan.

###

beberapa quote untuk hari ini.

1) Allah rindukan suara hati kesyukuran kita. Diberinya ujian kesusahan, kegagalan setelah beberapa ketika dan akhirnya dikurnia kejayaan pun untuk kebaikan kita. Untuk kita merasai betapa manisnya kejayaan. Dan menghadirkan rasa syukur kita.

Kerana dengan cara manusia di uji inilah manusia itu tunduk menyerah , dan rasa bersyukur bila berjaya.
Hanya orang-orang yang terpilih sahaja mampu bersyukur di waktu senang, mahupun payah.
Bersyukur dalam kesenangan. SubhanAllah.. sungguh payah. Hati manusia yang biasa-biasa akan lupa bila mendapat kesenangan dan kegembiraan.

Lantas terdetik dalam hati, aku sudah punya kegembiraan-kegembiraan ini. Maka apa perlu lagi aku aku peduli? Semuanya aku peroleh hasil titik peluh dan usaha aku.. Aduuuh manusia.


No comments:

Post a Comment