Pages

SALAM NATSU YASUMI~

khamis 6 syaaban 1429h
hari ini hari bersiap siaga...begitulah yang dapat aku katakan. InsyaAllah, esok aku akan mula bergerak meninggalkan Yamaguchi untuk ke Gifu. Tidak hairanlah banyak yang perlu aku siapkan. Pagi tadi aku sedaya upaya menyiapkan report yang terakhir. Maklumlah, hari ni shimekiri. Shoganaina~
Dan mungkin aku antara yang paling awal dari yamadaians yang akan mula melangkah untuk menghabiskan natsu yasumi ni.
Sepanjang hidup aku mungkin ini kali pertama aku akan travel selama ini bersendirian. Bukan tak mahu @ tiada teman.. Tapi kau faham masing2 ada perancangan sendiri. Erm, aku harapkan moga2 percutian kali ini bukan untuk keseronokan yang sementara sahaja. Sama2 kita niatkan, moga2 pengembaraan kita ini makin mendekatkan diri kita pada Pencipta. Buka mata, buka telinga, buka hati dan buka minda..sama2 kita hayati kebesaranNya!
Oklah, aku nak ucapkan selamat bercuti kepada semua. Yang pulang ke Malaysia tu, sampaikan salamku pada ayah dan bonda dan keluarga tercinta...

# special untuk nas, zam, dena ngan senpai2 tersayang kat ube, doakan aku selamat mengembara berseorangan esok. Yang akan join trip ngan pesot ke hokkaidou, Selamat Berpuasa sambil mengembara! Omiyage katte kureruno wo wasuretewa ikenaine...hehe

SALAM KEMBARA..... =)

No comments:

Post a Comment