Pages

Berjuta-juta lemon!

Bismillahirrahmanirrahiim...

Salji sangat-sangat lebat di sini sekarang.
Alhamdulillah, yahooo!!

Semasa saya berangkat masuk ke kenkyushitsu tadi, salji masih segan-segan mahu turun.
Tapi, setengah jam selepas itu bila saya membuka pintu untuk keluar menuju ke toshokan ...

Waaaa..subhanAllah!
Memang super lebat lah!

Sempat call emak hanya untuk beritahu,
" Hello assalamualaikum.
  Mak.. Salji sekarang ni turun sangat sangat sangat sangat lebat! "
\(^^)/   \(^^)/   \(^^)/

Ok, saya nak sambung tulis ronbun.
Tapi sebelum tu hati meronta-ronta nak tulis ni.. ngeh3.

****

" Allahumma soyyiban nafian,
  Allah ... moga titisan-titisan ini titisan yang bermanfaat.

SubhanAllah, wa bihamdihi adada khalqihi wa ridha nafsihi wa zinata kalimatih
Maha Suci Allah dan segala pujian buatMu bagi setiap ciptaanmu (baca : EACH / EVERY SINGLE THING termasuk partikel zarah, atom).

Kirimkan salam dan selawat saya buat Rasulullah SAW , para sahabat, dan mereka yang mengikuti jalan ini dengan baik hingga hari kiamat dalam setiap satu partikel titisan salju ini.

Allah, kirimkan dalam setiap partikel titisan salju ini rasa cinta buat saya.
Beri kekuatan untuk saya mencintaiMu,
Mencintai orang yang mencintaiMu,
dan cintai perkara yang membawa cinta kepadaMu.

Allah,
bersihkan hati saya (dan of course kita semua) sepertimana bersih dan putihnya titisan salju ini.

Amiiin "

Glosari:
kenkyushitsu: bilik makmal
toshokan: perpustakaan

No comments:

Post a Comment