Pages

sekadar coretan

Aku tidak berniat untuk mencoretkan seuatu yang berat di sini. Sekadar singgah sebentar, mengambil sehela dua nafas untuk ku coretkan sesuatu buat THINK THANKER ini.

Hari ini hari Jumaat.. Moga2 dapat kita rebut keberkatan yang di janjikan dalam " saiyyidul ayyam " ini.

Kerja sekolah 線形代数 masih berbaki tiga solan besar yang belum dapat ku selesaikan.

ところで、

Tak sabar rasanya menunggu petang ini. Petang ini seusai waktu persekolahan, insyaAllah aku akan terus ke Gifu. Menetap semalam di sana dan esok aku, Nad dan Kak Fatin akan ke Autumn Gathering di Nagano. Tak sabar ingin berjumpa teman2 di sana!!! \( ^o^)/.. Satu perkara yang paling aku gembira dan membuat hatiku tenang bila mana dapat berjumpa teman2 dek kerana kita semua ini terikat dengan " Ta'liful Qalb " ( Ikatan Hati ).

Beg, buku2, bentou... perlu aku siapkan segera ni. Harap2 tak " kelam kelibut" mengejar densya nanti.