Pages

Diari Kimatsu 1

Hari ini ,hari pertama Kimatsu Shiken ( peperiksaan akhir semester )ku. InsyaAllah, masih ada 7 kertas lagi sebelum aku bebas daripada belenggu kimatsu ini.

Subjek Zairyou Rikigaku menjadi penghulu subjek2 peperiksaanku kali ini. Soalannya cuma dua, penyelesaiannya panjang berjela. Entahkan betul, entahkan tidak jawapan yang aku perbuat, aku serah padaNya.

" Kata ga itei! "

Bahuku merasa sakit yang amat seusai selesai menjawab zairiki. Salah pusingan badan semasa menulis, langsung membawa sakit satu badan hingga sekarang. Mahu di turutkan rasa hati, mahu sahaja aku berbaring dan tidur.

" Esok kau masih ada 3 kertas , Fizah! "

Hatiku yang sebelah ini menggugahku.

Nihongo. Suuri. Suugaku.

Tiga musuhku bergandingan esok.

Menunggu aku menyerang dengan siagaku.

No comments:

Post a Comment