Pages

jengkel sama blogspot

Keghairahanku untuk menulis dalam Think Thanker ini sedikit terjejas.

Blogger.com bikin ribut !
Masalah timbul bila aku cuba menulis entri baru. Rasa payah sangat bila nak 'seiri' font, edit gambar dan sebagainya.
Baru2 ini pula temanku ada menyampaikan pesanan yang dia tidak bisa menulis komen dalam blogku. Makin menambah jengkelku pada blogger.com. Aku cuba sedaya yang mungkin untuk membolehkan blogku ini menerima komen daripada sesiapa yang membaca. Sayang sekali, entah apa silapnya, masih begitu juga.
wordpress VS blogger.com
Aku harap agar semua kembali seperti sedia kala sebelum aku ber'patah hati' dengan blogger.com. Sakit rasanya bila keinginan untuk menulis terganggu disebabkan masalah2 teknikan yang kecil seperti ini.

6 comments:

  1. maji?

    aku dah makin terfikir nak tuko umah baru ni...

    ReplyDelete
  2. salam..
    singgah jap kt blog think tanker,
    saya nak tny ckit, think tanker ade x member kt korea?
    saya nk mintak tlg translate kan video ni
    "won bin interview at autumn tale dinner party"
    video ni ade kt you tube..
    sori menyusahkan..
    saya peminat won bin..hehe

    ReplyDelete
  3. kenapa blog ni dikategorikan sebagai DEWASA ek?

    ReplyDelete
  4. erm... aku pun tak tahu kenapa. Mungkin post kali ini berbaur kritikal untuk pihak blogger sendiri kut.
    (( Tak tahu la pulak yang dorang ni tahu untuk berbahasa melayu ))

    ReplyDelete
  5. cop..aku ker yg bg pesanan xleh post kt blogmu?

    ReplyDelete